Pogosta vprašanja
- Kako se registriram?
Ob prvi registraciji računa se za pridobitev uporabniškega imena in gesla obrnite na prodajno pisarno, ki je dosegljiva na brezplačni telefonski številki 080 33 36 in preko elektronskega naslova 080@lmmpro.si.
Za prijavo potrebujemo naslednje podatke: davčna številka podjetja in elektronski naslov, ki bo hkrati tudi vaše uporabniško ime.
Registracija v naši spletni trgovini vam bo omogočila hitrejši, enostavnejši in cenejši nakup.
- Kako ponastavim geslo?
Če ste pozabili svoje geslo, ga je treba spremeniti. Geslo lahko ponastavite tako, da kliknete na možnost »Pozabljeno geslo?« in vnesete svoj e-poštni naslov, ki ste ga uporabili pri prijavi na spletno mesto. Po tem kliknite gumb »Pošlji«. Na vaš e-poštni naslov boste prejeli novo geslo.
- Kako se prijavim?
V spletno trgovino se prijavite tako, da kliknete na gumb »Prijava/Registracija« in vpišete svoje uporabniško ime (e-mail naslov) in geslo, katerega ste določili ob registraciji in kliknete na gumb »Prijava«.
- Kako opravim nakup oz. naročilo?
- Kako vem, da sem naročilo uspešno oddal
Naročilo je oddano, ko na vaš elektronski naslov prejmete potrditveno sporočilo.
- Kaj lahko storim v primeru poškodovanega blaga oz. nepravilne količine dostavljenih artiklov?
Reklamacije v zvezi z morebitnimi odstopanji od naročenih količin ali poškodbami na prejetih artiklih bomo obravnavali v obdobju 8 dni od datuma prejema blaga. Vaše pripombe in ugotovitve nam prosim sporočite preko elektronske pošte na naslov reklamacije@lmmpro.si.
- Kakšen je čas dostave?
Vsa naročila oddana do 11. ure bodo odpremljena še isti dan.
- Katere možnosti plačila so na voljo?
Trenutno sta na voljo spodnja načina plačila:
1. z odloženim plačilom na podlagi izdanega računa, z rokom plačila, kot je določen ob oddaji naročila,
2. plačilo po predračunu.
- Naročil sem napačen izdelek. Ali ga lahko prekličem?
V tem primeru nas kontaktirajte na telefonsko številko 080 33 36 v roku 30 minut po oddaji naročila in navedite svoje podatke ter številko naročila.
- Ali je mogoče spremeniti naslov dostave za naročilo?
Naslov za dostavo se samodejno nastavi glede na davčno številko podjetja. Če želite izbrati drug naslov pri zaključku naročila, ga morate najprej dodati v naš sistem. Za to se obrnite na našo službo prek e-pošte na 080@lmmpro.si. Pri tem navedite davčno številko ali ime podjetja ter želeni dodaten naslov dostave.
- Kaj lahko storim v primeru poškodovanega paketa ob dostavi?
V takem primeru fotografirajte izdelke v stanju, v kakršnem ste jih prejeli, in te slike pošljite na e-poštni naslov reklamacije@lmmpro.si skupaj s številko naročila. Naša ekipa za obdelavo reklamacij vas bo nato kontaktirala.
- Ali je mogoča dostava izven Slovenije?
Trenutno ne izvajamo dostave v tujino.
- Kje so objavljeni pogoji poslovanja?
Vse informacije, splošni pogoji in pogoji prodaje prek spletne trgovine so dostopni na naši spletni strani www.lmmpro.si.