Pogosta vprašanja

Naročila in poslovanje 

Kako se registriram kot kupec za spletni nakup? 

Registracija v naši spletni trgovini je namenjena izključno poslovnim uporabnikom. Registrirate se lahko z izpolnitvijo obrazca na https://lmmpro.si/prijava, Po potrditvi registracije boste prejeli dostop do celotne B2B ponudbe, vpogleda v trenutno zalogo, akcijskih ponudb in vaših rednih pogojev.  

Kako oddam naročilo? 

Naročilo lahko oddate preko spletne trgovine B2B, po elektronski pošti 080@lmmpro.si ali telefonsko na 080 33 36. Po oddaji naročila boste prejeli potrditveno sporočilo z vsemi podatki o izdelkih, količinah in predvidenem roku dostave. 

Kakšne so možnosti plačila? 

Poslovnim kupcem omogočamo plačilo po predračunu ali z odloženim plačilom, v skladu z dogovorjenimi pogodbenimi pogoji.  

Kakšen je rok dobave naročenega blaga? 

Izdelke, ki so na naši redni zalogi, in za katere je bilo naročilo oddano pravočasno - najkasneje do 12. ure med delovniki - odpošljemo praviloma v roku 24 ur. Dobava običajno traja 1–2 delovna dneva. Za izdelke, ki niso na zalogi, vas obvestimo o predvidenem roku dobave. Dostavo izvajamo po celotni Sloveniji s preverjenimi logističnimi partnerji. 

Ali je mogoče osebno prevzeti naročilo? 

Da, naročene izdelke lahko prevzamete tudi osebno na našem sedežu podjetja in sicer na naslovu IOC Zapolje I 31, Logatec. O pripravljenosti naročila boste obveščeni po elektronski pošti ali telefonu. 

Ali izdelke pošljete po pošti? Kakšen je strošek dostave?  

Da, naročene izdelke vam pošljemo po pošti preko pogodbenega logističnega podjetja. Rok dobave naročenega blaga je v roku 1-2 delovna dneva od oddaje naročila, v primeru oddanega naročila do 12. ure, med delovniki. Dostava se obračuna po ceniku pogodbenega logističnega podjetja, za vsa naročila nad 150,00 EUR neto pa je dostava brezplačna na vse naslove v Sloveniji.  

Kaj storim, če prejmem napačen ali poškodovan izdelek? 

Če prejmete poškodovan ali napačen izdelek, nas kontaktirajte v roku 8 dni od prejema vašega naročila na reklamacije@lmmpro.siNavedite številko naročila, priložite fotografije in opis težave. Po obravnavi reklamacije bomo uredili zamenjavo ali vračilo kupnine v najkrajšem možnem času. 

Kako lahko preverim stanje svojega naročila? 

Stanje naročila lahko preverite v uporabniškem profilu na naši spletni strani ali nas kontaktirate po elektronski pošti. Na voljo smo vam za vse informacije o dostavi, razpoložljivosti in predvidenem času dobave. 

Kakšne so prednosti sodelovanja z vami na področju dobave orodja?  

Našim distributerjem in kupcem ne nudimo samo kvalitetnega orodja po ugodnih cenah, temveč celovito podporo naše ekipe. To pomeni, da vam svetujemo in vam po predhodnem dogovoru v prodajnem prostoru lahko tudi osebno pomagamo. Za vas lahko uredimo dobavo prodajnih stojal ali košar, poskrbimo za dostavo, montažo in samo umestitev izdelkov na prodajne police. Po pričetku prodaje smo za vas vedno na voljo za dodatna tehnična vprašanja ter za poprodajno in prodajno podporo z soudeležbo pri promocijskih aktivnostih vašega podjetja.  

Kje lahko pridobim strokovno svetovanje pri izbiri orodja? 

Naša prodajna ekipa vam nudi strokovno podporo pri izbiri orodja, pripomočkov in dodatne opreme za vašo dejavnost. Svetovanje poteka osebno, po telefonu ali prek e-pošte. Naša prodajna ekipa vam bo predlagala tudi osebni obisk za skupen pregled obstoječega asortimana in izbor najoptimalnejšega orodja za nadgradnjo vaše obstoječe ponudbe.  

Ali zagotavljate kataloge in tehnično dokumentacijo? 

Da, ob nakupu izdelkov so priložena osnovna navodila, za zahtevnejša orodja pa tudi tehnični listi. Katalogi so vam vseskozi javno dostopni na naši spletni strani na povezavi Katalogi, v kolikor pa bi želeli tiskan izvod, pa nam to sporočite. 


Vprašanja o izdelkih in izbiri orodja 

Kako izbrati pravo orodje za profesionalno uporabo? 

Izbira pravega orodja je odvisna od vrste dela, materialov in intenzivnosti uporabe. Pri profesionalni uporabi priporočamo: 

  • Visokokakovostne materiale (jeklo, krom-vanadij, karbidne zlitine ipd.), ki zagotavljajo dolgotrajno uporabo. 
  • Ergonomsko oblikovane ročaje za udoben oprijem, manj vibracij in večjo varnost pri delu. 
  • Natančnost izdelave, ki omogoča zanesljive rezultate tudi pri ponavljajočem se delu. 

Naši strokovni svetovalci vam pomagajo izbrati optimalno orodje glede na področje uporabe – od gradbeništva, montaže, vzdrževanja do fine mehanike. 

Kako pravilno vzdrževati ročno orodje? 

Za dolgo življenjsko dobo in varno uporabo orodja priporočamo: 

  • Redno čiščenje po vsaki uporabi. 
  • Mazanje gibljivih delov, kjer je to potrebno. 
  • Skladiščenje v suhem prostoru, zaščitenem pred vlago in prahom. 
  • Redne vizualne preglede in pravočasno zamenjavo obrabljenih delov. 

Pravilno vzdrževano orodje zmanjšuje tveganje za poškodbe in zagotavlja konstantno kakovost dela.  

Kaj pomeni ergonomičen dizajn orodja? 

Ergonomsko oblikovano orodje zmanjšuje obremenitev zapestja, izboljšuje oprijem in zmanjšuje utrujenost pri daljši uporabi. Takšna orodja so zasnovana za natančno delo z minimalnim naporom, ter za dolgotrajna dela z orodjem, kar je posebej pomembno v gradbeništvu, kovinarstvu in drugih fizično zahtevnih panogah. 

Kakšna je razlika med hobi in profesionalnim orodjem? 

Profesionalno orodje je izdelano za dolgotrajno, vsakodnevno uporabo, z večjo odpornostjo na mehanske obremenitve in višjo natančnostjo. Hobi orodje je namenjeno občasni uporabi in manj zahtevnim nalogam. Če orodje uporabljate v delavnici ali na gradbišču, priporočamo profesionalni razred, saj prinaša boljšo učinkovitost, varnost in zanesljivost. 


Garancija in vračila izdelkov  

Odstop od pogodbe 

Ker poslujemo izključno z pravnimi osebami za ureditev medsebojnih razmerij v podjetju LMM Profesional d.o.o. upoštevamo določbe Obligacijskega zakonika. Kupec lahko odstopi od pogodbe v roku 8 dni od nakupa. V primeru, ko odstopi od pogodbe, brez navedbe utemeljenega razloga, veljajo določila za vračilo izdelka. 

Ali lahko izdelek vrnem? 

V primeru, da želite iz kateregakoli razloga vrniti izdelek, nas kontaktirajte v 8 dneh od prejema. Izdelek mora biti neuporabljen, nepoškodovan, v originalni embalaži in z vsemi pripadajočimi sestavnimi deli. Zahtevek za vračilo kupnine naslovite na elektronski naslov 080@lmmpro.si, kjer ga bomo skrbno preučili.  Po potrditvi vračila in potrjenem prejemu nepoškodovanega in celovitega blaga se kupnina povrne na vaš račun ali se vam izda finančni dobropis, če gre za redno poslovno sodelovanje. Strošek dostave za vrnjeno blago prevzame stranka oziroma po dogovoru s podjetjem LMM Profesional d.o.o.. 

Kako uveljavljam garancijo za izdelek? 

Vsi izdelki v naši ponudbi vključujejo zakonsko obvezno garancijo proizvajalcev. 

Garancijski zahtevek za popravilo oziroma menjavo blaga v garancijski dobi, lahko uveljavite s priloženim računom ali dobavnico, kjer je razviden datum nakupa. Izdelek skupaj z obveznimi prilogami pošljite ali dostavite prodajalcu, kjer ste izdelek kupili v nadaljnjo obravnavo.